کانتائو ۲.۱۰.۰ منتشر شد

by Hamid Peywasti

یک‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۰

Contao نسخه 2.10.0 در دسترس است. این نسخه شامل تمام ویژگی های جدیدی که در این کنفرانس Contao مانند HTML5 و CSS3 پشتیبانی ، متغیرهای سبک جهانی ورق ، CSS فشرده و فایل های JS و خیلی بیشتر ارائه شده اند. علاوه بر این ، بیش از 220 بلیط شده اند را به نسخه جدید گنجانیده شده است.
به روزآوری

زنده بروز رسانی از نسخه 2.9.5 به 2.10.0 شامل حدود 1،500 تصویر ، اگر شما از نسخه های قبل ارتقا دهید ، ممکن است آن را و حتی بیشتر. این باعث می شود این به روز رسانی بزرگترین در تاریخ Contao که نیاز به ایست اسکریپت مربوطه و حافظه تنظیمات محدود است. بنابراین ، بررسی محدودیت سرور شما و تنظیمات فایل php.ini اجرا شده قبل از اینکه شما شروع به بروز رسانی زنده.

در مورد به روز رسانی زنده قبل از موعد مقرر خاتمه ، باز کردن Contao پوشه نصب (به عنوان مثال با سرویس گیرنده FTP خود را) ، پیدا کردن فایل سیستم / constants.php و بازنشانی نسخه و BUILD به نسخه قبل از نصب (به عنوان مثال نسخه 2.9 و ساخت 5 Contao 2.9. 5). سپس بروز رسانی زنده را راه اندازی مجدد.
- party extensions را سوم

همه در مخزن فرمت الحاقات در حال حاضر در دسترس برای نسخه 2.10. بنابراین ، بررسی پسوندهای نصب شده خود را قبل از به روز رسانی و به روز رسانی آنها را بر این اساس ، یا به طور موقت آنها را غیر فعال در تنظیمات پایان دادن به عقب.

اگر شما نیاز به استفاده از یک فرمت است که هنوز رتبهدهی نشده است برای نسخه 2.10 تایید شده است ، سعی کنید درخواست نشانه در تنظیمات پایان دادن به عقب به غیر فعال کنید. اکثر پسوند پس از آن باید تحت Contao 2.10 اجرا کنید. توجه داشته باشید ، با این حال ، که این تغییر باعث کاهش امنیت نصب و راه خود را!
اطلاعات برای طراحان وب

در Contao 2.10 ، سیستم tempate شده است دوباره. فایل های با پسوند TPL با HTML5 فایل را برای تولید کد HTML5 و مدت فایل XHTML برای تولید کد XHTML جایگزین شده اند. بسته به نوع فرمت خروجی شما مایل به استفاده ، آن را کافی به تغییر نام فایل های موجود. TPL درآمده است.

همچنین ، قالب صفحه اصلی ، fe_page ، اصلاح شده است. اگر شما با استفاده از قالب صفحه های سفارشی ، مطمئن شوید که آنها را تنظیم درآمده است.

دیدگاه‌ها

Add a comment

Please add 2 and 2.
خوراک اخبار